27 april 2008

Vårmässan

Så har vi varit på Vårmässan, till min stora besvikelse fanns det inga blomsterlökar att köpa i år. Förra året köpte jag massvis med lökar i alla olika nyanser av rosa och vitt. Älskar rosa och vita blommor! Men det blev en langos, jag verkligen älskar langos. Åker alltid på Selånger marknad och ner till Gatufesten just för langosen. Mums, och man fick verkligen valuta för pengarna på dessa langosar. De var superstora! Lucas fick en ballong med Nalle Puh och Nasse, Melvin sov i bärselen. Första gången han åkt i en bärsele, han verkar gilla det. Lucas fick också lite godis, men så mycket mer blev det inte. Lite tråkiga utställare i år faktiskt. Kanske bättre nästa år? Är fortfarande inte klar med fönstrena, har knappt varit hemma idag så det får jag fortsätta med imorgon. Jo, så fick jag min efterlängtade sovmorgon i morse, skönt. Två timmar extra sov jag...sedan kom min son och väckte mig...fniss...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad tråkigt att inte vårmässan blev som du ville eller hoppades på. Det dröjer ju ett år till nästa mässa nu.

Mina barn älskade att åka i bärselen och jag tyckte att det var jättemysigt att ha dem nära hjärtat hela tiden.

Lite svårt att sköta tvättstugan blev det ju förstås - lite långt att nå fram till tvättrumman blev det ju..

*fniss*

Hälsa min älsklings Lucas.

//Enastående mamma

Supermamsen Green World sa...

Langos mums"
De brukar vi göra själv hemma ibland när vi verkligen vill fetta oss"

Blommmor ..Oj jag älskar tulpanerna när de kommer upp på våren och påskliljorna är underbara