19 april 2008

Vackra tårtor

Jag är väldigt förtjust i vackra dekorerade tårtor. Så när det är något som är lite extra speciellt vill jag gärna köpa en tårta istället för att göra en. Det ligger ett bageri strax utanför stan där vi brukar beställa tårtor. Jag ritar dem oftast så gör dom efter mina önskemål. Här följer lite bilder på tårtor vi beställt under årens lopp.

Vår bröllops tårta 14/12 -00)
kommer snart...



Lucas doptårta (11/2 -06)

Prinsesstårta med vit marsipan och dekorationer
band och blommor i olika blåa nyanser.




Lucas 1-årsdags tårta 19/6 -06
kommer snart...


Min egen 25-årstårta 29/12 -06

Prinsesstårta med rosa marsipan
röda rosor och vita blommor.



Ted-Inges 25-årstårta 6/3 -07

Prinsesstårta med blå marsipan med foto dekoration
föreställande en cross. Övrig dekoration i brunt.

Inga kommentarer: