25 april 2008

Efterlängtade lön

Så äntligen kom lönen! Så jag har shoppat hela dagen, förrutom en stund då jag var och besiktade min bil. Nya skor till mig samt promenadskor och ett par nya skor till Lucas. Köp tre betala för två på Skokanonen, toppen! Hittade en tröja, en kjol och ett par leggins på HM och Melvin fick ett tvåpack bodys. Ted-Inge fick en ny hår o rakapparat från MediaMarkt. Lucas tappade den förra i golvet så den gick sönder. Jag köpte en cosmetictrimmer, ska bli spännande att testa den. Några nya krukor från Blomsterlandet, samt vita pelagoner och orcidéer. Sedan köpte jag nya lampskärmar på Ikea och en ny ram för tre kort som vi ska ha våra bröllopskort i. Kommer att bli så fint. Även nya fina vita spettsgardiner till sovrummet. Och en liten löpare till köksbordet. Ja det ska bli så kul att pyssla på här i helgen. Ska putsa fönstrena och byta gardiner och fönsterlampor. Blir även en tripp till vårmässan få se om det blir imorgon eller på söndag.

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Oj vad skoj för dig o få shoppa av dig "