17 april 2008

Härliga frukost

Så är det morgon och dags för frukost. Jag är alltid så hungrig på mornarna. Nu tar jag ofta en tallrik med lätt fil och Special K - Red Berries. Supergott verkligen! Visst finns det socker även i den, men det blir betydligt mycket nyttigare än att jag tar mackor tex.

Har nu även börjat fundera på ett löpband. Min svägerska har ett löpband och hon använder det faktiskt också. Jag köper ofta på mig träningsredskap som sedan bara samlar damm. Men jag tror verkligen att jag skulle använda ett löpband. Tyvärr är de ju skitdyra om man ska ha med motor och det vill jag ha. Får hålla utkik på Blocket och i affärerna så kanske det dyker upp nått.

2 kommentarer:

Fettoklubben sa...

Vi kan väl komma nån dag så kan vi gå med bebisarna i vagnarna en promenad.

KRAMIS

Zofia Andersson sa...

vi får se till att börja träna sen när jag är riktigt frisk igen :) // zofia