16 april 2008

Underbara sol

Det är ett underbart vårväder idag och snön börjar äntligen smälta bort. Snön ligger kvar lite längre hemma hos oss än de som bor nere i stan. Vi bor ju mitt i skogen, så vi har alltid mer snö här tyvärr. Men så är somrarna oslagbara här. En liten promenad blev det också idag, en pytteliten på två kilometer. Men man måste ju börja någonstans. Eller hur? Har också varit på vägning och mätning av minstingen mendans storebror var på dagis. Han går upp väldigt bra i vikt nu. Vår minsting blev sjuk när han var tre veckor gammal, fick förkylningsviruset RS och vi fick ligga inne på sjukhuset en vecka. Men nu har han varit hemma i två veckor och ökar som sagt stadigt i vikt och mår toppen. Jobbigt när barnen är sjuka. Man blir ju så orolig. Nu väntar jag på att "mannen" i huset ska komma hem med godis till mig. Är så sugen.... men lite duktig är jag ändå det blir "bantargodis", Halo kola från Cloetta. supergott! Klart värt att testa om man inte gjort det. Finns även som nougat.

Har fått ett paket på posten som jag inte vet riktigt vad det är. Mannen ska åka och hämta ut det om en stund..spännande!

Inga kommentarer: