29 april 2008

Liatorp

Igår efter att jag lämnat av Lucas på dagis åkte jag och Melvin till Elisabeth i Matfors. Vi blev bjudna på nybakad kladdkaka...mums... Senare kom det folk och hämtade ett skåp och en TV bänk som jag annonserat ut på Blocket. Efter det åkte jag ut på Ikea och köpte en ny TV bänk, från Ikeas vackra serie Liatorp. Den är vi så glada för. Roligt att förnya sig lite.

Idag har vi varit på kyrkis, Lucas levde rövarna idag och var trotsigast av trotsigast. Men men så är det med "treåringar". Efter det har jag krattat ute och håller på med storstädning samtidigt inne. Sorterar bort en massa gammalt som jag inte vill ha. Ska åka förbi fyndlagret imorgon och se om det är något de vill ha.

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

vISST ÄR DET SKÖNT O FÖRNYA SIG "
HÅLLER VERKLIGEN MED SJÄLV HAR JAG ETT HELT HEM SOM BEHÖVER FÖRNYAS ...PUST "

Unknown sa...

Vad vackert. Det passar nog fint hemma hos dig.

Det är alltid jätteskönt att rensa ur skåp, förråd och garderober.

//H