21 april 2008

En kopp

En kopp kaffe blev det igår eftermiddag ute på vår altan, tyvärr ville sig inte solen riktigt fram förren vi gått in.. typiskt. Men det är härligt att se att snön försvinner mer och mer för varje dag. Det blev väldigt tjusigt med de nya stolarna i köket och ramarna pryder nu ena väggen i vardagsrummet. I dag blir det en slö dag hemma skulle jag tro, ta reda på det som finns kvar att tvätta i tvättstugan, plocka undan lite grejjer och kanske ta en runda med dammsugaren. Fönsterna skulle behöva tvättas och sättas upp andra gardiner. Pojkarnas rum skulle också behöva städas. Ja får se vad jag hinner med, just nu känner jag mest hur mycket jag längtar efter min kudde och min mjuka säng. Kanske lägger mig en stund med Melvin efter att vi lämnat storebror på dagis. Tyvärr är det ju inte alltid som bebisar vill sova bara för att mamma vill det, fniss... Njut av våren allesammans!

1 kommentar:

Fettoklubben sa...

Skönt med solen håller med vi har nästan ingen snö kvar här hemma"