11 augusti 2008

Utekväll

I lördags var vi ute, kors i taket att jag gick ut! Jag som verkligen inte är en "utemänniska", jag är ju mamma ända ut i fingrarna sånt gör ju inte mammor. Men men ut gick vi o kikade på Takida och sedan var vi ute på stan o roade oss. Förrutom Ted-Inge o jag var det min svägerska Maria med sambo Markus o min kusin Sarah. Vi hade det faktiskt roligt, men Melvin var i mina tankar typ hela kvällen. Lucas har så kul med farmor så han är jag inte så orolig för, men fick för mig att Melvin undrade vart jag tagit vägen. Vi sitter ju ihop han o jag.. huuuua... Men det hade gått så bra så. Till helgen blir det en tripp ner till Selångermarknad, kan riktigt höra hur langosen ropar på mig, fniss... jag ääääälskar langos.

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

HiHi... Är likadan jag med tror ungarna dör om jag är borta.
Men det kanske tycker det är skönt o vila upp sig från alla pussar