21 augusti 2008

Skoldags

Så har man avklarat första skoldagen också, igår började jag på komvux igen med att läsa upp lite betyg inför Högskolan som jag planerar att börja hösten -09. Började komvux hösten -07, och läste då Svenska B, Religion A, Matte Grund, Programhantering o Information och Layout A detta var under tiden jag gick gravid med Melvin sedan slutade jag mitt i terminen när lille skulle komma. Men nu är jag tillbaka o ska läsa Information och Layout B o Matematik A ska både bli kul o jobbigt i alla fall med matten. Har tidigare läst flera dataämnen då jag är väldigt intresserad av det ämnet som ju är väldigt brett, läste på distans runt 01-02 så nu har jag flera dataämnen känns jättekul, man måste ju ha om man ska kunna konkurrera ute i arbetslivet sedan.

Datorkunskap 50 p
Desktopp 50 p

Grafisk kommunikation A 100 p
Grafisk kommunikation B 100 p

Grafisk kommunikation C 200 p
Multimedia A 100 p
Multimedia B 100 p
Medieproduktion 200 p
Webbdesign 100 p
Programhantering 100 p
Information och Layout A 50 p

Inga kommentarer: