24 augusti 2008

Tack!

Vill tacka alla som kom till dopet trots kort varsel, o ni som inte kunde komma missade tyvärr en stor minnesdag i vår sons liv. Ett extra tack till våra underbara vänner Helena o Lasse som blev Melvins gudföräldrar, vi är så glada över att ha er o Emil i vårt liv.

Och ett supertack till en utav mina allra bästa vänner Bente som igentligen inte kunde komma upp till dopet. Men Bente bokade i sista stund tåg från Gävle upp till sundsvall o for mitt i natten med sin treåringa son för att komma upp till oss när hon hörde va besviken jag för för att de inte skulle kunna komma. Efter dopet åkte hon hem med tåget som gick halv tolv på natten. Du betyder jättemycket för mig Bente, är så glad över vår vänskap men ledsen över att vi inte kan träffas oftare.

2 kommentarer:

Bente sa...

Men, nu börjar jag snart gråta! Det e klart att vi ville komma. Vilken otroligt fin och lyckad dag.
Längtar tills nästa gång vi ses. Hoppas att ni får en jätte trevlig resa kommer att tänka på er i veckan. kramar

Supermamsen Green World sa...

Tack för att vi fick komma.Det var så roligt o se er fina familj .

KRAMIS