22 augusti 2008

1,8 kg till delmål & flygångest

1,8 kg kvar till delmålet, trodde jag skulle hinna det till nästa vecka men förmodligen inte då vi har dop imorgon och då ska jag äta och mysa som bara den. Men men huvudsaken att jag går ner, sedan får det väl ta tid då. Man vill ju att allt ska ske på en gång men men man får hålla sig till tåls. Jag är i alla fall fast besluten att klara det. Just nu så har jag fullt upp med att bearbeta min ångest inför flygresan till Bulgarien. Blev ju inte lättare nu med flygplansolyckan i Spanien häromdagen. Har varit och hämtat ut lite lungnande som jag ska ta, ska även ta lite alkohol till, fniss... känns ju fruktansvärt men med en rejäl "cocktail" kanske det går bättre. Ni som inte är speciellt rädda förstår inte hur det känns. Men, jag vill ju komma till Sunny Beach och det kan jag ju inte om jag inte flyger. Nä, nu ska jag försöka förtränga resan ett tag...

Inga kommentarer: