22 oktober 2008

Lyxen då?

Igår fick jag ett par timmars "ledighet" utan barnen o vad gjorde man då? Jo, först så var jag o tränade en timme på gymmet sedan for man hem o storstädade huset, med undanplock, dammsugning, moppning, tvättning, tummling o vika tvätt. Superskönt så här efteråt men vad hände med lyxen då? Fniss... ja ja så är det att vara husmor. Idag har vi varit uppe med tuppen jag o barnen, klockan 5 klev vi upp så nu börjar man bli trött igen. Mellie har åkt med pappa som han gör på onsdagar då han blir avsläppt hos mommo o moffa, jag ska till skolan. Lämnar av Lucas påvägen. Idag borde jag få tillbaka resultatet av kursen "Information o Layout A". Ska bli intressant att höra. Hoppas hinna förbi gymmet också idag, ikväll är det också invägning på ViktVäktarna..phuuu...

Inga kommentarer: