5 oktober 2008

Ikea hysteri

Tydligen inte bara jag som gillar att strosa o handla på Ikea, idag när hela familjen var där var typ också Sundsvalls hela övriga befolkning där med. Vi fick börja med att köa i en evighet innan Lucas ens fick komma in i "småland". Men tur var att många kassor var öppna. Och vad inhandlades idag då? Jo, nya garderobsdörrar till "förrådet" vi har under trappen. Sist jag var på Ikea såg jag en ny liten fin typ kökspall som jag genast blev jätteförtjust i från serien Ingolf, kan ju säja som så att det hade bra många fler än jag också blivit för det var totalt slut på den. Men idag så fanns den hemma så en sådan har vi nu i köket. Superfin passar perfekt till våra köksstolar som också är från serien Ingolf.

1 kommentar:

Bente sa...

åh den pallen har jag också spanat in den är super söt!!!