9 juli 2008

Resor

Vi gillar ju att resa och vi har faktiskt en inbokat resa här i höst till Sunny Beach i Bulgarien. Vi var där förra våren med Lucas strax innan jag blev gravid med Melvin. Bulgarien passar oss utmärkt, det är billigt att resa dit, billigt att leva där och så en kort flygresa. Jag fick själv aldrig åka utomlands när jag var liten så min första resa blev inte av förren sommaren -99. Det har blivit charter, det är mest för bekvämlighetens skull. Här kommer en liten överblick på mina utlandsresor:


Aug -99 Turkiet - Marmaris
Dec -99 Thailand - Phuket
Jan -00 Florida - Miami Beach o Orlando
Maj -00 Turkiet - Marmaris
April -01 Thailand - Khao Lak o Phuket
Sep -02 Indonesien - Bali
Mars -06 Kanarieöarna - Cran Canaria
Dec -06 Kanarieöarna - Lanzarote
Maj -07 Bulgarien - Sunny Beach

De sista tre har alltså Lucas varit med på o den nu inbokade blir "premiär" för Melvin. Ska bli så kul. Lägger in en bild på vårt hotell.