25 juli 2008

Jittebug

Idag har jag varit till gulliga Malin och hämtat Jittebuggarna som jag beställt av henne. Tack Malin! De är så otroligt goda. Ska frysa in dom. Vi hade det i alla fall supertrevligt på Norra i onsdags, ungarna lekte så bra och vi mammor fikade o surrade mest. Igår var vi ner till Madde o Göran i Moviken, deras dotter Julia fyllde 6 år så det var kalas. Sedan på vägen hem stannade vi till i Matfors då Elisabeth också fyllde år i går. Så det blev mycket fika. Men ibland är det ju så. Till veckan blir det hårt för nu ska jag ner till mitt del mål. Ca 3 kilo kvar dit. Imorgon blir det en tripp ner till Stockholm då jag måste ner med vår avelshane till en utställning där för att få ett "avelsgodkännande" på honom så jag kan använda honom i avel. På vägen hämtar jag upp Madde som åker med som sällskap. Tack gumman för att du alltid ställer upp...! Love you!

Inga kommentarer: