5 maj 2008

Kattutställning

Idag har vi varit på kyrkis, det är så mysigt varje tisdag. Vi uppskattar verkligen att gå dit och träffa alla underbara människor. Tack Harriet för att du ställer upp för oss och gör kyrkis så bra! När vi kom hem tänkte jag fortsätta med rabatterna, men det var så ruggigt ute så jag struntade i det. Istället sätter jag mig med att uppdatera min kompis Maddes kattsida. Madde är en utav mina allra bästa vänner som också delar mitt intresse för kattavel och kattutställning. Hennes hemsida hittar ni på http://hem.bredband.net/b141056/ Vi åker ofta tillsammans runt om i Sverige o Norge på kattutställningar o har så roligt.

Här ser ni en bild tagen av Madde från vår utställningsresa till Trondheim sommaren -06. Pappa o Lucas i utställningslokalen. Lucas har varit en flitig utställare han med.


Och en bild på Lucas från hans första utställning i Gävle blott 3 v gammal. Nästa utställning vi åker på blir nu i maj då vi ska till Ö-vik över en helg och ställa ut vår kastrathane Buddha. Då blir det Melvin som följer med. Lucas kommer att vara med farmor. Sedan ska vi på utställning här i stan i juni. Sedan blir det paus fram tills nästa vår.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Guuuu, vad liten Lucas är... han är sig precis lik i ansiktet men ujjj vilken gullunge.

Kram och tack för de fina orden,

//Harriet

Supermamsen Green World sa...

ROY & ROGER KEPS ...GRYM KILLE DU HAR