9 februari 2009

Nytt år nya grejjer på G

Nytt år och hela januari har nu gått. Jag längtar efter sommaren varje dag tänker jag på hur mycket jag längtar. Ja många kanske undrar hur det gått med vikten, ja jag pendlar 2-3 kg upp o ner men har ändå 5 kilo kvar till maxvikt så ok då. Kunde ju vart värre. Snart fyller också Mellie-Mell 1 år! Herregud vart har tiden tagit vägen?! I Maj åker vi en vecka till Bulgarien, längtar! Tänk om vi kunde ha åkt lite tidigare, men säsongen börjar inte förren i Maj. Jag har också hoppa på en till termin på komvux och funderar faktiskt på att läsa ytterligare en till sedan. Då blir jag förhoppningsvis klar med min gymnasiekompetens till jul. Så hoppar jag på högskolestudier 2010 istället. Jag hinner liksom inte läsa upp allt till denna höst tyvärr.

Inga kommentarer: