2 december 2008

Migrän

Har verkligen mått pyton de sista dagarna, hade huvudvärk redan i onsdags, men med tabletter klarade jag klädpartyt jag hade, sedan mådde jag skapligt på tordagen men på fredagskvällen kom huvudvärken o illamåendet o sedan dess har jag mått jättedåligt. Trodde först det var en lätt släng av magsjuka, men förstod sedan när den värsta huvudvärken kom att det var migrän. Inget har funkat, har tagit alla värtabletter typ vi haft hemma, släckt alla lampor, vilat, druckit vatten, suttit med iskuber mot huvudet. Igår fick Ted-Inge köpa med sig migräntabletter från apoteket och efter ett par timmar o flera tabletter senare så gick värken över. Känner av det lite grann, men så länge det håller sig så här går det ju bra ändå. Uffa... jobbigt....

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Stresshuvudvärk tror jag du har...

Drick mycket vatten - det hjälper och lägg dig en stund.

be gubben dra iväg med ungarna och du bara är själv hemma ...så kan du lättare stressa av ...
Jag brukar få som ett spännband runt pannan - när jag har stressat mycket